ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Πειραιάς, 22 Φεβρουαρίου 2017

Θέμα : ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αξιότιμοι συνεργάτες,

Σας ενημερώνουμε για την εμπορική πολιτική έκδοσης εισιτηρίων επιβατών και Ι.Χ. για την φετινή σεζόν.

Οι εκπτώσεις που ισχύουν για εκδόσεις εισιτηρίων επιβατών είναι οι εξής (για όλες τις θέσεις εκτός καμπινών):

Εκπτώσεις επιβατών καθημερινά (7 ημέρες την εβδομάδα):

STU 50% (Φοιτητικό ισχύει μόνο στην οικονομική θέση DECK)*,

NAT 50% (Συνταξιούχοι ΝΑΤ),

POL 50% (Πολύτεκνοι),

TRI 50% (Τρίτεκνοι),

ΑΜΕΑ 50% (Ειδική έκπτωση, ισχύει και στις καμπίνες)**,

CHI 50% (παιδικό από 6-10 ετών, ισχύει και στις καμπίνες) και

INF 100% (βρεφικό για μωρά μέχρι 5 ετών)

Τα ανοιχτά εισιτήρια ισχύουν για ένα χρόνο από την ημερομηνία έκδοσης τους.

Για τις περιόδους από 12/04/17 έως 18/04/17, 28/04/17 έως 01/05/17, 02/06/2017 έως 05/06/2017 και 03/07/17 έως 03/09/17 ισχύουν τα εξής:

Ακυρώσεις εισιτηρίων μπορούν να γίνουν μέχρι και 5 ημέρες πριν την αναχώρηση του πλοίου. Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοιχτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.

Από 5 ημέρες έως 12 ώρες πριν την αναχώρηση παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή τα εισιτήρια μετατρέπονται για άλλη ημερομηνία ή σε ανοιχτής ημερομηνίας .

Για την υπόλοιπη περίοδο ισχύουν τα εξής:

Ακυρώσεις εισιτηρίων μπορούν να γίνουν μέχρι και 3 μέρες πριν την αναχώρηση . Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοιχτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.

Από 3 ημέρες έως και 1 μέρα πριν την αναχώρηση του πλοίου παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοιχτής ημερομηνίας έως και 2 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου ή για άλλη ημερομηνία.

Για όλες τις περιόδους μετά την αναχώρηση του πλοίου τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοιχτής ημερομηνίας παρά μόνο όταν για λόγους ανωτέρας βίας δεν μπορεί να ταξιδέψει ο επιβάτης και υπάρχει το ανάλογο παραστατικό που επιβεβαιώνει το γεγονός.

Έκπτωση Ι.Χ.:

Σας ενημερώνουμε ότι ισχύει η έκπτωση ΑΜΕΑV 50% (Ι.Χ. για άτομα με έκπτωση ΑΜΕΑ). Επιπλέον σας υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη φόρτωση του πλοίου επιλέγετε τις κατηγορίες ΙΧ1<4,25μ ή ΙΧ2>4,25μ και δεν υπάρχει διαφορά ναύλου.

Σε περίπτωση απώλειας εισιτηρίου, ο επιβάτης υποχρεούται να αγοράσει νέο εισιτήριο και στη συνέχεια θα πρέπει να δηλώσει εγγράφως προς την εταιρεία την απώλεια του εισιτηρίου αναφέροντας τα στοιχεία του παλαιού εισιτηρίου και του νέου. Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο ύστερα από έλεγχο της εταιρείας βρεθεί ότι δεν έχει ταξιδέψει, στο διάστημα ενός μήνα από την ημερομηνία ταξιδίου του θα δίνεται εισιτήριο δωρεάν ισόποσης αξίας ή θα επιστρέφεται στον επιβάτη η αξία του ναύλου του εισιτηρίου.

Για οποιαδήποτε περίπτωση πλέον των προαναφερθέντων ή οποιαδήποτε διευκρίνιση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

  1. *Φοιτητές και Σπουδαστές ημεδαπών ΑΕΙ και ΤΕΙ συμπεριλαμβανόμενων των φοιτητών του Ανοιχτού Πανεπιστημίου).
  2. **ΑΜΕΑ χαρακτηρίζονται άτομα που έχουν ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω.

Η παρούσα επιστολή αναιρεί κάθε προηγούμενη